Synpunkter och klagomål
Synpunkter eller klagomål – omsorgen samt allmänna frågor
Du kan lämna synpunkter eller klagomål på olika sätt. Välj det som passar dig bäst. Observera att vi inte kan ge återkoppling på individärenden via vår synpunktstjänst.
Kontaktvägar för synpunkter och klagomål på omsorgen
Använd följande e-tjänst hos kommunen för synpunkter och klagomål.
Starta e-tjänsten Synpunkter och klagomålDu kan skriva ut blanketten för synpunkter och klagomål eller ta ett annat papper du själv har och skicka med post till:
Sjukvård och omsorg i Norrtälje (KSON)
Box 801, 761 28 Norrtälje
Det går även bra att lämna blanketten till oss på Rubingatan 2 i Norrtälje.
Vår reception är bemannad helgfria vardagar mellan 09.00-11.00.
Du kan nå oss på telefon 0176-713 00 helgfria vardagar mellan 08.00-16.30. Dag före röd dag stänger vi 13.00.
0176-713 00Synpunkter eller klagomål – inom sjukvården
Om du har synpunkter eller klagomål på vården, till exempel bemötande, väntetider eller journalhantering, kan du kontakta Patientnämnden, en oberoende instans som stödjer dig i dialogen med vårdgivaren.
Kontaktvägar för synpunkter och klagomål på sjukvården
Så gör du för att lämna synpunkter eller klagomål hos Patientnämnden
Gå till Patientnämnden/Region StockholmLämna synpunkter och klagomål genom att logga in via 1177 och klicka på rubriken Övriga tjänster och välj sedan Lämna synpunkter och klagomål.
Logga in på 1177Har du inte tillgång till dator eller BankID ring Region Stockholms växel på 08-123 467 00
08-123 467 00Kontakt
0176-713 00 registrator.sjukvardomsorg@norrtalje.se
Öppettider
Helgfria vardagar 08.00–16.30Dag före röd dag 08.00–13.00
Receptionen är öppen mellan 09.00–11.00
övrig tid tar vi emot tidsbokade besök.
Hjälpte den här informationen dig?